سرپرست منطقه یک پاکدشت:

مکانیزاسیون خدمات شهری و رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی شهروندان

سرپرست منطقه یک پاکدشت گفت: مکانیزاسیون خدمات شهری منجر به افزایش مشارکت های مردمی، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی شهروندان نیز شده است.

به گزارش قرچک آنلاین; جلسه بررسی مسائل و مشکلات مکانیزاسیون خدمات شهری با حضور مدیران مناطق یک و دو و نماینده شرکت در دفتر معاون خدمات شهر برگزار شد.
بایبوردی مدیر منطقه یک پاکدشت در رابطه با تأثیر مکانیزاسیون خدمات شهری در میزان رضایت مندی شهروندان گفت: شهروندان آن چه را که می بینند مورد قضاوت قرار می دهند در واقع مکانیزاسیون خدمات شهری منجر به افزایش مشارکت های مردمی، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی شهروندان نیز شده است.
وی افزود: وقتی با مکانیزاسیون شدن خدمات در سطح شهر می توان به افزایش ضریب بهداشت و ایمنی کارگران، افزایش ضریب بهره وری نیروی انسانی و ماشین آلات در امر نظافت و رفت و روب، افزایش ضریب ایمنی نیروی انسانی، ایجاد یکپارچگی در سیستم مدیریت خدمات شهری، شناسایی و ساماندهی مرکز تولیدکننده زباله انبوه، ساماندهی زباله های مراکز صنعتی، بیمارستانی و غیره، اصلاح ساختار نظارتی و تجهیزات جی پی اس، زیباسازی محیط و منظره شهر و رفع موانع موجود در طرح ترافیک کمک شایانی نمود پس می توان رضایتمندی شهروندان را بیش از گذشته ارزیابی کرد.
بایبوردی بیان کرد: مکانیزه شدن خدمات شهری با جلوگیری از انتشار آلودگی و دسترسی جانوران موذی به زباله ها، کاهش تردد ماشین آلات خدمات شهری و کاهش مکان های انباشت زباله در سطح شهر کاهش حجم زباله بارگیری شده با استفاده از سیستم کمپکت و افزایش بهداشت عمومی در جمع آوری زباله برابر آخرین نظرسنجی های صورت گرفته موجبات رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی شهروندان را فراهم آورده است.
سرپرست منطقه یک پاکدشت در پایان ضمن قدردانی از شهردار پاکدشت افزود: شهرداری پاکدشت به دنبال افزایش رضایتمندی مردم است و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

انتهای پیام/س

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *