دستاوردهای بیمه‌ای تأمین اجتماعی در سال ۹۳

معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی، توفیقات ودستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی در بخش بیمه ای در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی قرچک آنلاین; محمد حسن زدا در همایش مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان با حفظ جریان وپویایی خود، اصلاحات را نیز انجام داده ودر مسیر ارتقاء خدمت رسانی حرکت می کند.

وی افزود: ۶۵ درصد منابع حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از طریق وصول پرداخت حق بیمه بدست می‌آید.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با حاکمیت رویکرد تخصصی در سازمان تأمین اجتماعی شاهد تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در سازمان هستیم.

وی دریافت لیست اینترنتی بیمه‌های اختیاری، حرف و مشاغل آزاد، ابلاغ الکترونیکی، افزایش تعرفه‌های اروتز وپروتز بیمه شدگان بعضاً تا ۳۰۰ درصد، ایجاد شعبه ملی، برون سپاری فعالیت‌های غیرحاکمیتی واصلاح ماده ۵ قانون بیمه‌های کارگران ساختمانی را از موفقیت های حوزه فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: امکان دریافت و رسیدگی به اعتراضات سوابق بیمه شدگان به صورت اینترنتی، پرونده الکترونیک، پرداخت های متمرکز و حل‌وفصل مشکل کارگران نی‌بر کشت وصنعت کارون از دیگر برنامه های عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری است.

معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: ماده ۱۰ قانون نوسازی صنایع، اصلاح آیین نامه مشاغل سخت وزیان آور، قانون تعیین تکلیف افرادی که ۱۰سال یا کمتر حق بیمه پرداخت کرده‌اند، ایجاد تسهیلات بیمه‌ای قراردادهای پژوهشی، تصویب بیمه ایرانیان خارج از کشور از اقدامات انجام شده سازمان تأمین اجتماعی است.

زدا افزود: موافقنامه مشترک سازمان تأمین اجتماعی با وزارت کار ورفاه اجتماعی در حوزه های مشترک از دستاوردهای مورد توجه این سازمان برای ارتقای خدمات به بیمه شدگان وکارگران است.

وی همچنین بر توانمند سازی کارکنان، اهتمام در راستای تحقق ارقام بودجه، کاهش پرداخت های من غیر حق، برقراری تعاملات سازنده با شرکای اجتماعی و ایجاد ارتباط با مراکز تصمیم گیر و سیاستگذار تأکید کرد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *