حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 13 جماد ثاني 1442 Tuesday, 26 January , 2021 تعداد دیدگاهها : 244×

سر خط اخبار

اسماعیلی امام جمعه قرچک :تبیین حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی محوریت برنامه‌های دهه فجر باشد بازدید رییس اداره صنعت و معدن قرچک از درمانگاه دارالشفاء آغاز عملیات احداث فاز سوم پارک اقوام قرچک/جانمایی نماد قومیت ها در پارک اقوام کشف انبار روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته در قرچک امام جمعه قرچک:در مسئله کرونا عاقل ترین نیروها، قشر مذهبی و انقلابی بودند جهش تولید در روستاهای قرچک قوت گرفت/ تولید سالانه دو میلیون لامپ در روستای صالح آباد سومین مرحله کنکور آزمایشی در شهرستان قرچک راه اندازی کاروان خودرویی در ایام فاطمیه کشف انبار روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته در قرچک بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های روستایی قرچک با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ایستگاه دوچرخه پارک ولیعصر(عج) قرچک راه‌اندازی شد/استفاده رایگان از دوچرخه برای شهروندان انهدام باند سارقین موتورسیکلت در شهرستان قرچک چهار پروژه آموزشی در قرچک در حال ساخت است/ پیشرفت ۹۰ درصدی دو مدرسه تداوم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا در قرچک برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های دولتی سال ۱۳۹۹ در شهرستان قرچک

بررسی مشکلات بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
شناسه : 113000

شهردار قرچک از بررسی مشکلات بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی طی ۶ ماه اول سال ۹۹ خبر داد.

ارسال توسط :
پ
پ

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ، محسن خرمی شریف با بیان اینکه پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم جزء وظایف ذاتی مدیریت شهری قرچک است، گفت: اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری قرچک، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان و خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: درخواست های شهروندان در این جلسات به صورت ویژه بررسی و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شود و بازرسی شهرداری موظف است که اگر موردی خاصی در این خصوص باشد رسیدگی کند.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی در صورتی که نامه های آنان به واحدی ارجاع شد و جواب قانع کننده ای نگرفت، میتوانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنند تا مشکل آنان بررسی شود.

خرمی شریف بیان داشت: از ابتدای سالجاری لغایت پایان شهریور ماه، طی ۲۴ جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه هرهفته مشکلات بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب رجوع بررسی و رفع شد.

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت قرچک آنلاین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.